Sayfalar

18 Ekim 2012 Perşembe

Malesef Normal...

(Yazıyı okurken dinlenilebilecek şarkı önerisi: Duman - Dibine Kadar)

Bir insan bu kadar şanssız olabilir mi? Ya da bir nesil? Çünkü komple bir neslin benim gibi düşündüğüne inanıyorum artık. Biz şanssızız. Bizden sonrakileri zaten konuşmayalım. Üzülelim sadece. Dünyaya gelinebilecek en kötü zamanda gelmedik mi? Bırakın teknolojiyi falan bir kenara hocam... Yaşanılabilirliğe, saygıya bakın.


Evet eski zamanlarda da buna benzer ortamlar yok muydu? tabii ki vardı ama en azından parmakla sayılıyordu. O da var böyle şeyler de diyebilmek için. Ben halaa anlayamıyorum gerçekten. Ülke, ortam bu kadar boka sarmışken nasıl halaa sineye çekiliyor her şey ya da nasıl halaa görmezden gelebiliyor insanlar? Durum tam anlamıyla BOK! Bir yerde bir sorun mu var? "O tarafa bakmazsak o sorunu da görmemiş oluruz ve dolayısıyla bu durumdan sorumlu olmayız" anlayışı tüm millete yayılmış durumda hocam hayırlı olsun. Dün metroda trenin gelmesini bekliyoruz örneğin. Duvardaki ekranda güncel haberler veriliyor. Hakkari de 2 askerimizin şehit olduğu haberi çıktı ve etrafımda ki insanlar bir an bile muhabbetlerini kesmeden devam ettiler geyiklerine. bu haberi okurken hem de. Tepki gösterenlerin durumuysa daha vahim... "bugün 2 şehit varmış.." Nasıl ya? Alıştın mı? Bu nasıl bir tepkidir? Nasıl bi normalleştirmedir? Ben gerçekten o kadar iğreniyorum ki şuan bu dönemden... Bir 100 yıl erken doğmayı bile tercih ederdim.

6 tane öğretmenimiz daha kaçırıldı bugün? Adama bunu söylüyorum, bana verdiği cevap;
"Ama bırakılmışlar 1 saat sonra." Ha sorun yok yani ozaman? Bu mu? Senin beynini... Orospu çocukları ellerini kollarını sallaya sallaya okula gelip, işçi pazarından seçer gibi sen gel sen gel öğretmenleri kaçırıyorlar! Sen nasıl bir ülkesin ya? Buna nasıl göz yumabiliyorsun? Bu nasıl olabiliyor ya? Sonra? 1 saat sonra bırakıyorlar öğretmenleri. "Bakın biz istediğimiz an sizi böyle dağa kaldırabiliriz işte" mesajını vererek. Ardından gelen haber;

"Bölgede geniş çaplı operasyon başlatıldı." Noldu yüreklerimize su serpildi di mi?

Kimse kusura bakmıycak o kadar iyi biliyorum ki o haberleri. Siirtte askerlik yaparken gördüm ben askerimize verilen değeri. Bugün litresi 5 lira olan benzine endeksli askerimize ölçülen biçilen değer. Çatışma çıkan bir karakoldaki asker sayısına göre destek helikopter kaldırılıyor, çok yakıyor çünkü! Akşamları dizileri izlerken salyaları akanlar o salyalarda boğulursunuz inşallah! Böyle bir medya, Böyle bir otosansür olmaz olsun! Girin mesela hürriyetin sayfasına hala gangnam style... Hem de trilyon tane versiyonuyla! Yok di mi başka sorunumuz, işimiz gücümüz? Az önce paylaşmış biri, cicişler denilen gerizekalılar "tangam style" gibi kendilerine gayet yakışan bir versiyonuyla gündemi yakalamaya çalışmışlar. Yok Atilla Taş'ı yok Doğuş'u... Hemen taklidini yapın geç kalmayın...Bu kadar ucuz işte artık. Ahlaktan mı bahsettiniz pardon?

 Böyle eleştirince de tek savunmaları, "Ülkede böyle sorunlar var diye eğlenceli şeyler olmasın mı?" Ulan sen abuk sabuk o eğlence dediğin zırvalıkla kendini tatmin etmekten başka bir şey yapmıyorsun ki? Ne sorunlarla ilgilenmen adam gibi... Ne eğlence anlayışın... Ekrana çıkıp götünü açmanın çağın gereği olarak görüldüğü bir dönemin, kimse kusura bakmasın içine edeyim ben! Uzaydan atlasın elin adamı sen "dur buna da bi kulp bulayım diye kıçını yırt, dalga geçmeye, eleştirmeye çalış! Ulan sen hala başörtüsüyle, kılla, tüyle uğraşıyorsun... Sen halaa saçma sapan dini sömürülerden beynini temizleyememişsin, kalkmış uzanamadığın ciğerle billur geçmeye çalışıyorsun... Sen o klasmanda bile değilsin!

2 tane orospu çocuğunun, devletin öğretmenini dağa kaldırmasının normal karşılanmayacağı bir dönemde yaşayabilme umudunu taşıyan herkese sevgiler & saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder