Sayfalar

27 Şubat 2013 Çarşamba

Gençliğe Hitabe'yi Okumak Suç!!!

22 Şubatta Meclis Başkanı Cemil Çiçek'e fahri doktora verilmesini protesto etmeye çalışan bir grup öğrenciden S.G., protesto etme amacıyla salon dışında ATATÜRK'ün "Gençliğe Hitabesi"'ni okuduğu için kaldığı Kredi ve Yurtlar Kurumuna bağlı yurttan atılmış ve aldığı burs kesilmiş...

Ne denebilir ki? Gelmiş geçmiş tüm hükümetler içinde eleştiriye en tahammülü olmayan, eleştirilme fikrini bile hazmedemeyen tek hükümet olduklarını biliyorduk ama bu nedir ya? Nasıl bir şeydir? Gençliğe Hitabe'den rahatsız olduklarına göre, orada Atamızın bize verdiği nasihatlardan gocunuyorlar ve o nasihatlerde kendilerinden bir şeyler buluyorlar...

Ben böyle saçmalık görmedim! Noldu şimdi? O öğrenciyi yurttan attınız, bursunu da kestiniz noldu? Tatmin oldunuz mu? İçinizden "Oh nası koydum!" falan da dediniz mi? Ben sizden bunu da beklerdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder